13 תשובות
ממש לא.
אני מכירה המון אנשים יפים שאין להם תמונת פרופיל בוואטסאפ
לא
לא
לא
אנונימית
כן ואני אומר לך את זה בתור דוגמן קרסטרו
לא, לי אין תמונה שלי ואני נחשבת ליפה מאוד.
לא
שואל השאלה:
למה אז הם לא שמים תמונה?
אנונימי
הם לא שמים תמונה כי יכול להיות שהם אוהבים את הדמות בפרופיל שלהם..
לא בהכרח
אבל אני לא שמה כי אני מכוערת חח (הדיכאוניות והביטחון העצמי חוגגים אה?)
שואל השאלה:
^היי אני בטוח שאת יפה
אנונימי
חח טנקס
לי אין . אבל זה לא בגלל שאני מכוערת פשוט קניתי טלפון חדש ועדיין לא שמתי . חוץ מזה שיש כאלה שלא ככ אוהבים להצטלם , כמוני .