6 תשובות
זה אמור להיות שיקול שלה..
את לא תשכנעי זה שיקול שלה והחלטה שלה ולא עוברים לאמריקה רק כי זה מגניב או לא יודעת למה פה זה הבית שלך והמדינה שלך בישראל אין לך מה לחפש באמריקה החיים שלנו פה
אנונימית
הכל זול שם יותר וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
עזבו לא כיף
סיבות איך לשכנע
אנונימית
לא ממליצה לך לעבור לאמריקה מסריח שם אולי כיף בחופשה בזה אבל לגור שם זה חרא מיניסיון
אנונימית