התחברות
הרשמה
אם אני אצא עם מישהו שיותר נמוך ממני בכמה ס"מ? זה יראה מוזר?
23 בספטמבר 2019, 14:47
גביהה
התאהבות
גיל
העדפות
התבגרות
3 תשובות
תלוי בכמה
X
XML IE
יראה מוזר, אבל אם לא אכפת לשניכם אז הכל טוב
ב
בסוף מתרגלים להכל
לא
ח
חסרת חיים פה
באותו הנושא:
חבר שלי יותר נמוך ממני בכמה סנטימטרים וזה ממש מפריעה לי מה לעשות?
עד כמה זה נורא לצאת עם מישהו (אני בת) שנמוך ממני בכמה סנטימטרים (1-3)?
מה הבעיה שאני בת 17 אהיה עם מישהו שגדול ממני בכמה שנים?
יכול להיות שבן נמוך מאוהב בבת שיותר גבוהה ממנו?
אנשיםם האם זה כלכך נוראי שאני 1.60 והוא יותר נמוך ממני בכמה סמ?
הייתם יוצאים עם מישהו שיותר קטן ממכם בכמה שנים?
ראיתי שבר רפאלי מטר 75 אני 183ס''מ היא נמוכה ממני בכמה?
אני אוהבת מישהו אבל הוא נמוך ממני בכמה סנטימטרים.. לחתוך?
יש לי חבר שיותר נמוך ממני בכמה סנטימטרים אני אוהבת אותו ממש רק שאני מפחדת שירדו אלינו יש לכם משהו להציע?
חברה שלי נמוכה ממני בכמה סנטימטרים וזה ממש מפריע לי.. מה לעשות?
הי לכולם אני גובה 182 ס''מ ושני גולדשטיין ראיתי שהיא 1.75מ' בכמה היא נמוכה ממני? אשמח לתשובה תודה רבה.