4 תשובות
תרגישי טוב, תכתבי שאת לא מרגישה טוב
שלא הרגשת טוב ולכן נשארת בבית.
עדיף שתביאי אישור הורים או רופא אם יש לך, אז כן
שלא הרגשת טוב
תני להורים לנסח הם יודעים הכי טוב
תני להורים לנסח הם יודעים הכי טוב
באותו הנושא: