6 תשובות
אף אחד לא חכם
אולי הגישה או כי מרגישים מאויימים מזה
את גם מאוד צנועה אני רואה
אנונימית
שואל השאלה:
אם מישהי כותבת פה שהיא לא יפה כולכם כותבים לה שהיא לא צריכה להוריד מעצמה והיא מהממת אבל אם מישהי כותבת שהיא יפה היא מגזימה ומאוהבת בעצמה אז באמת מעניין אותי מה אתם רוצים שאני אגיד
אם מישהי כותבת פה שהיא לא יפה כולכם כותבים לה שהיא לא צריכה להוריד מעצמה והיא מהממת אבל אם מישהי כותבת שהיא יפה היא מגזימה ומאוהבת בעצמה אז באמת מעניין אותי מה אתם רוצים שאני אגיד
אנונימית
^^להגיד על עצמך דברים טובים לא בהכרח אומר שאת לא צנועה, רואים שאת ילדה קטנה, בן אדם צריך לדעת מה החולשות ומה היתרונות שלו. אם אין לך משהו טוב להגיד, אל תעני על שאלות.
שואלת השאלה... אולי יש משהו אחר שבגללו הם נרתעים ממך? או שיש מישהו שרוצה אותך, אבל את לא מודעת לזה?
שואלת השאלה... אולי יש משהו אחר שבגללו הם נרתעים ממך? או שיש מישהו שרוצה אותך, אבל את לא מודעת לזה?
אני באותו מצב אחותי גם אני נראת טוב חכמה ומצחיקה וכל מה שאת רוצה אבל אנשים פשוט פראיירים ולא רואים מה הם מפספסים... וזה כן עצוב אני לא יגיד שלא אבל אין מה לעשות...
אנונימית