15 תשובות
בישבילי מעלה
כן
בשבילי קצת מוריד.
לא כל-כך.
לי זה מוריד.
אבל אני בטוחה שיש ספרים שתאהבי.
אגב, הפרק הראשון הרבה פעמים לא מעניין אז תנסי להמשיך.
אבל אני בטוחה שיש ספרים שתאהבי.
אגב, הפרק הראשון הרבה פעמים לא מעניין אז תנסי להמשיך.
כן
מעלה מאוד
גם אני שונא ספרים
גם אני שונא ספרים
בשבילי ספציפית כן, אבל זה כנראה בגלל שאני חנון ושאני קורא ספרים כל הזמן
ממש לא גם אני שונאת
שואל השאלה:
נראלי אני אלה
כן אני יודעת.. ניסיתי, באמת, אבל לא התחברתי. אני יודעת שלא כל הספרים ככה אבל לשמוע את אבא שלי כל הזמן יורד ומזלזל בי שאני לא קוראת פשוט מוריד לי את המוטיבציה..
נראלי אני אלה
כן אני יודעת.. ניסיתי, באמת, אבל לא התחברתי. אני יודעת שלא כל הספרים ככה אבל לשמוע את אבא שלי כל הזמן יורד ומזלזל בי שאני לא קוראת פשוט מוריד לי את המוטיבציה..
אנונימית
אני נרדמת באמצע
אני אובחנתי עם דיסלקציה אז זה רק מעלה יותר אם את לא אוהבת לקרוא ספרים
אנונימי
זה פשוט בגלל שלא מצאת את הספר שמעניין אותך
ספרים הם עולם שלם אני לא מאמין שכולם משעממים אותך
ואל תתייחסי לאבא שלך
ספרים הם עולם שלם אני לא מאמין שכולם משעממים אותך
ואל תתייחסי לאבא שלך
אנונימי
איזה ספרים ניסית לקרוא? תנסי לקרוא קלאסיקות, או ספרי ילדים של פעם.