6 תשובות
כן
אנונימית
לא
לא יותר טובה, אבל יותר מאתגרת
כן כן כן כן ושוב כן
כל כך
אכן
אני לא יודעת למה אבל 2019 היא שנה כל כך מוזרה ומפחידה ומשעממת בו זמנית.. כאילו אין שום דבר חדש שקורה במבחינת מוזיקה, קולנוע, תוכן ביוטיוב.. כולם כבר נהיו מעתיקנים אחד של השני ואני מרגישה שאנחנו חיים במציאות של טיקטוק. מפחידה כי יש המון אלימות ואנשים פשוט נהיו ממש קרים ואכפת להם רק ממה שיגידו ביוטיוב או בסטורי. עצוב לי שבמקום להפוך לחברה תומכת אנחנו הולכים בכיוון ההפוך..
מוזרה כי היו המון טרנדים מטופשים, כמו ליקוק גלידה, וסקו גירלס...
בקיצור, גם אם היו דברים מדהימים שקרו לי השנה ולא קרו לי בשום שנה אחרת, 2019 היא לא ממש שנה שארצה לחזור אליה..
אני לא יודעת למה אבל 2019 היא שנה כל כך מוזרה ומפחידה ומשעממת בו זמנית.. כאילו אין שום דבר חדש שקורה במבחינת מוזיקה, קולנוע, תוכן ביוטיוב.. כולם כבר נהיו מעתיקנים אחד של השני ואני מרגישה שאנחנו חיים במציאות של טיקטוק. מפחידה כי יש המון אלימות ואנשים פשוט נהיו ממש קרים ואכפת להם רק ממה שיגידו ביוטיוב או בסטורי. עצוב לי שבמקום להפוך לחברה תומכת אנחנו הולכים בכיוון ההפוך..
מוזרה כי היו המון טרנדים מטופשים, כמו ליקוק גלידה, וסקו גירלס...
בקיצור, גם אם היו דברים מדהימים שקרו לי השנה ולא קרו לי בשום שנה אחרת, 2019 היא לא ממש שנה שארצה לחזור אליה..
באותו הנושא: