22 תשובות
כן
הוא נגד החרדים וזה טוב
הוא נגד החרדים וזה טוב
אנונימי
שואל השאלה:
^מה טוב בזה להיות נגד חרדים? להיות נגד יראי ה' - זה הכי גרוע שיש.
תחשוב לבד: אם אתה נגד מי שעושה את רצון ה' - אז אתה נגד הקב"ה בעצמו.
יש משהו יותר גרוע מזה?
או שאתה רואה בזה "מעלה" ואפילו "סיבה" טובה להיות ראש העיר.
מפה רואים עד כמה שנאת שנאת חינם היא מעוורת.
^מה טוב בזה להיות נגד חרדים? להיות נגד יראי ה' - זה הכי גרוע שיש.
תחשוב לבד: אם אתה נגד מי שעושה את רצון ה' - אז אתה נגד הקב"ה בעצמו.
יש משהו יותר גרוע מזה?
או שאתה רואה בזה "מעלה" ואפילו "סיבה" טובה להיות ראש העיר.
מפה רואים עד כמה שנאת שנאת חינם היא מעוורת.
לא הבנתי.. הוא.. ראש עיר?
שואל השאלה:
ילדה (ס)טיפוסית, כן. הוא ראש עיר טבריה. הוא הוציא צו הריסה להרסית קבר רחל אשת רבי עקיבא. ראי את הכתבה שבקישור המצורף.
ילדה (ס)טיפוסית, כן. הוא ראש עיר טבריה. הוא הוציא צו הריסה להרסית קבר רחל אשת רבי עקיבא. ראי את הכתבה שבקישור המצורף.
מה?! איך זה הגיוני שהוא ראש עיר? מי בחר בו?
נלחם לא נלחם, א' זאת גם מדינה שלהם מי אתם שתחליטו?
ב' וטפ מי תומך בראש עיר שנראה יותר ערס מדודו פארוק?
הוא לא מתנהג כמו ראש עיר, לפחות שילחם בכבוד
ב' וטפ מי תומך בראש עיר שנראה יותר ערס מדודו פארוק?
הוא לא מתנהג כמו ראש עיר, לפחות שילחם בכבוד
שואל השאלה:
t durden, "השמידו?" בזכות מי קיים העולם, אם לא בזכות לומדי התורה?
"אִם לֹא בְרִיתִי יוֹמָם וָלָיְלָה--חֻקּוֹת שָׁמַיִם וָאָרֶץ, לֹא שָׂמְתִּי" (ירמיה לג, כה).
t durden, "השמידו?" בזכות מי קיים העולם, אם לא בזכות לומדי התורה?
"אִם לֹא בְרִיתִי יוֹמָם וָלָיְלָה--חֻקּוֹת שָׁמַיִם וָאָרֶץ, לֹא שָׂמְתִּי" (ירמיה לג, כה).
אף אחד לא מצדיק את האדם הזה. הוא מבזה את הציבור החילוני והשיח הציבורי.
אבל אי אפשר להתעלם מזה שהציבור החרדי הגיע לטבריה וכרגע משנה את אופיה של העיר. דווקא אתם, האוכלוסייה החרדית גרמה לעלייתה של רון קובי כנגד הציבור שלכם. מדוע?
אם הקהילה שלכם הייתה קהילה תמימה, מדוע שתהיה התנגדות?
הבעיה היא בשיעור האבטלה הגבוה, במספר הילדים הרב, בשינוי התקציב בעיר לכיוון שחלק גדול מהציבור לא מאמין בו ועוד.
דרך אגב, לגבי ההרס; אנשים בנו על אדמת המדינה בתים(באופן לא חוקי) על יד הקבר(שעפי ממצאים ארכיאולוגים לא קבורים בו בני אדם). וצו ההריסה הוא בעיקר כנגדם.
ועוד משהו. עובדה, אני מאמין שלכל אדם יש אמת אישית. ובין לבין יש אמת מוחלטת, שהיא עובדות. אתה מאמין באלוהים, אני לא. האם יש בעיה בינתיים? לא.
הבעיה נוצרת כשאדם מסוים מתחיל להשתמש במשאבים ציבוריים למען האמת האישית שלו.
או שאדם מנסה להצדיק את שעתו בעזרת האמת האישית שלו. דעה אמורה לבוא מהאמת האישית, ולהסתמך על אמת מוחלטת כדי להסביר ולשכנע את הצד השני.
מבחינתך אברכים ותלמידי ישיבות עוזרים למדינה. מבחינתי הם בזבוז משאבי ציבור. אני ממש את דעתי על נתונים סטטיסטיים ומחשבה על קשר סיבה ותוצאה לוגי. לא על אמת משמיים.
אבל אי אפשר להתעלם מזה שהציבור החרדי הגיע לטבריה וכרגע משנה את אופיה של העיר. דווקא אתם, האוכלוסייה החרדית גרמה לעלייתה של רון קובי כנגד הציבור שלכם. מדוע?
אם הקהילה שלכם הייתה קהילה תמימה, מדוע שתהיה התנגדות?
הבעיה היא בשיעור האבטלה הגבוה, במספר הילדים הרב, בשינוי התקציב בעיר לכיוון שחלק גדול מהציבור לא מאמין בו ועוד.
דרך אגב, לגבי ההרס; אנשים בנו על אדמת המדינה בתים(באופן לא חוקי) על יד הקבר(שעפי ממצאים ארכיאולוגים לא קבורים בו בני אדם). וצו ההריסה הוא בעיקר כנגדם.
ועוד משהו. עובדה, אני מאמין שלכל אדם יש אמת אישית. ובין לבין יש אמת מוחלטת, שהיא עובדות. אתה מאמין באלוהים, אני לא. האם יש בעיה בינתיים? לא.
הבעיה נוצרת כשאדם מסוים מתחיל להשתמש במשאבים ציבוריים למען האמת האישית שלו.
או שאדם מנסה להצדיק את שעתו בעזרת האמת האישית שלו. דעה אמורה לבוא מהאמת האישית, ולהסתמך על אמת מוחלטת כדי להסביר ולשכנע את הצד השני.
מבחינתך אברכים ותלמידי ישיבות עוזרים למדינה. מבחינתי הם בזבוז משאבי ציבור. אני ממש את דעתי על נתונים סטטיסטיים ומחשבה על קשר סיבה ותוצאה לוגי. לא על אמת משמיים.
שואל השאלה:
nirtor, אכן יךלך בעיה מאוד גדולה אם אתה לא מאמין בלאלוקים (זאת לא האמת האישית שלי, אלוקים - הוא אמת אבסולוטית), אבל זה לא הנושא של השאלה.
אין קושי (למי שרוצה) להתשכנע במציאות הבורא יתברך ומתן תרוה על ידו.
ומה זה "מאשבים ציבורים"? האברכים ובחורי ישיבות הם חלק הציבור, הם גם משלמים סכומים למדינה ומגיע להם שזה יחזור להם.
nirtor, אכן יךלך בעיה מאוד גדולה אם אתה לא מאמין בלאלוקים (זאת לא האמת האישית שלי, אלוקים - הוא אמת אבסולוטית), אבל זה לא הנושא של השאלה.
אין קושי (למי שרוצה) להתשכנע במציאות הבורא יתברך ומתן תרוה על ידו.
ומה זה "מאשבים ציבורים"? האברכים ובחורי ישיבות הם חלק הציבור, הם גם משלמים סכומים למדינה ומגיע להם שזה יחזור להם.
אתה טועה. אני יכול להוכיח לך באמצעות סטטיסטיקה שהחרדים מושכים משאבים הרבה יותר משהם מכניסים לקופה הציבורית.
הבחירות האלו הם בדיוק הדיון הזה. השאלה בדבר המשך קיום הדת תחת הגנת הממשל.
תוצאה, לא נעים לי לומר אבל הבחירות האלה יקבעו אם שלטון החרדים דרך סחיטה יימשך או שתפרוץ מלחמת אזרחים כשהסטטוס קוו יופר ע"י הממדלה החילונית. ואני לא מצטער לומר שבמלחמה הזו אנחנו נילחם עד הסוף המר.
ואין לך משהו טוב יותר לעשות בתור גבר בן 40 חוץ מלשוטט באתרים אינטרנטים וללבות וויכוחים על דת?
הבחירות האלו הם בדיוק הדיון הזה. השאלה בדבר המשך קיום הדת תחת הגנת הממשל.
תוצאה, לא נעים לי לומר אבל הבחירות האלה יקבעו אם שלטון החרדים דרך סחיטה יימשך או שתפרוץ מלחמת אזרחים כשהסטטוס קוו יופר ע"י הממדלה החילונית. ואני לא מצטער לומר שבמלחמה הזו אנחנו נילחם עד הסוף המר.
ואין לך משהו טוב יותר לעשות בתור גבר בן 40 חוץ מלשוטט באתרים אינטרנטים וללבות וויכוחים על דת?
כול מי שנגד החרדים הוא גם בעד ביטול זכויות שלנו על ארץ ישראל המדינה קיימת בזכות הקב"ה ולהפוך את המדינה למדינה חילונית זה לתקוע לקב"ה סכין בגב והמדינה תשנה את שמה ממדינת ישראל לשם מדינת אנטי ישראל
לא צוחקת זה נכון לגמריי בלי בסיס הכול מתפרק הבסיס של מדינת ישראל הוא התורה והמצוות בלי תורה ומצוות כול המדינה תתמוטט אבל אם העם רוצה להיות מדינה ככול אומות העולם בבקשה תעשו את זה רק שלא יבואו לבכות אחר כך לקב"ה שהערבים תוקפים אותם בלי הפסקה להישאר מדינה יהודית זה הדבר הכי נכון שצריך לעשות אם הרבי מליובאוויטש היה שומע על מה שקורה כעת במדינת ישראל הוא היה מזדעזע בזכותו ובזכות הקב"ה יש לנו מדינה ובית משלנו אחרי שזרקו אותנו מכול המדינות ואחרי מה שהעם שלנו עבר בשואה ומה אנחנו עושים כדי להכיר לו טובה? תוקעים לו סכין בגב ושוכחים את כול מה שהוא עשה למעננו יהדות זאת לא דת פרמטיבית זאת האמת הנכונה והיחידה שיש בעולם
אם המדינה הייתה בלי חרדים החברה הייתה מאוחדת יותר, משכילה יותר ועשירה יותר. אלוהים מבחינתי לא קיים, והנס שנקרא מדינת ישראל התאפשר בזכות מנהיגים כריזמטיים, אמיצים ותועלתניים.
בלי הקב"ה מדינת ישראל לא הייתה קיימת יש לנו מזל שיש לנו את הקב"ה בזכות הקב"ה שרדנו כנגד כול הסיכויים אומות עולם אחרות נכחדו רק עם ישראל שרד בזכות הקב"ה
דרך אגב אם לא היה חס ושלום את הקב"ה גם אני לא הייתי כאן היום חס ושלום הייתי אמורה להיות בקבר הקב"ה הציל אותי וקשה לי לראות שהמדינה תוקעת לו סכין בגב
זה נכון בזכות הקב"ה כולנו כאן זאת האמת לאמיתה אם נכון אני מסכימה איתך אבל הקב"ה כיוון הכול כדי שמדינת ישראל תקום עם ישראל היה כבר קיים מזמן הקמת מדינת ישראל הייתה רק כדי להוכיח לערבים ולאומות העולם שיש לנו בית משלנו כמו מבצע עובדה ואני יודעת את כול ההיסטוריה עברתי ב"ה בגרות בהיסטוריה אני יודעת חצי או הכול בעל פה אומנם אחד מקרובי משפחתי היה ציוני והרוב לא שמרו תורה ומצוות אבל זה רק אומר שצריך כמה שיותר לחזק את עם ישראל בקיום תורה ומצוות רצינו להקים בית לעם היהודי הבעיה שהציונות הרסה לנו הכול ועכשיו הלכה מדינה שלמה לפח
ואני לא אשב בשקט בזמן שאני רואה את המדינה שלי נהפכת לחילונית ההפך הגמור ממה שרצה הקב"ה וממה שהרבי מליובאוויטש רצה לחרדים יש את הזכות כמו לכולם כאן במדינת ישראל לחיות כמו כולם בזכות לומדי התורה מדינת ישראל עוד קיימת ועוד בלי תורה ומצוות הערבים היו מזמן כובשים את מדינת ישראל
הקב"ה לא מעשייה הוא אמיתי לגמריי לא עברתי שום שטיפת מוח כול מה שאני אומרת נכון מדינת ישראל נועדה מלכתחילה עוד לפני הקמתה להיות מדינה יהודית דתית חרדית הבעיה היא שהציונים הרסו הכול וזרקו מדינה שלמה לפח מזל שהקב"ה עוד איתנו למרות כול מה שעשינו לו אחרי שהוא עשה הרבה ניסים בשבילנו 39 טילים נורו על מדינת ישראל ואף אחד לא נפגע איך זה יכול להיות? הקב"ה עזר לנו בלי הקב"ה מזמן היו כאן מיליוני הרוגים חס ושלום לקרוא למדינת ישראל מדינה יהודית בעוד שהרוב חילוני זאת צביעות
לא אני שייכת לחב"ד אני צאצאית של משפחות יהודיות מפורסמות אני מכירה במדינת ישראל אבות אבותיי השקיעו המון כדי שהמדינה תתפתח
הקב"ה לא דפוק הוא אמיתי הוא בשמיים אנחנו פשוט לא רואים אותו בעיניים גשמיות על ידי תפילה הנחת תפילין ועוד מתקשרים אליו אני מרגישה את הקשר שלי אליו כול יום כשאני מתפללת או אומרת תהילים
לנטורי קרתא אין בכלל אינטרנט או מחשב לפי מה שאני יודעת אני יודעת עליהם רק משבוע שעבר שמעתי עליהם הרבה פעמים אבל לא חקרתי את זה אף פעם
ממש ממש לא