5 תשובות
להשאיר
תשאירי, תנסי תקופה, אם ממש תסתבכי ותאבדי את זה אז תסתפרי אבל אל תשכחי שבמילא כל היום עם אסוף ושזה תקופה ואחר כך יותר פשוט
תשאירי, הטירונות לחוץ קצת אבל בסדיר תתחרטי על זה
~v~
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט. אני חייבת לפחות 20 דקות כל יום בלי לפספס. שלא לדבר על לאסוף אותו להרבה זמן
אנונימית
לא יהיה לך זמן לטפח אותו כל יום 20 דקות..
העיקר שהתסרוקת שתעשי תהיה יפה, אם כן לא כזה תתחרטי