19 תשובות
עושה מרתון של איך פגשתי את אמא לכבוד זה
הלוואי שיכולתי
שואל השאלה:
אוי למה^
שואל השאלה:
חי גם לי ^
עושה מרתון אדוק לזכר הסדרה הטובה בעולם. איך פשגתי את אמא. ועל הדרך מתבאס שסדרה כזאת חסרת פואנטה, רגש ומשמעות בלעה את היום הולדת של הסדרה הבאמת טובה מבין ה2. איך פגשתי את אמא. אנשים קצת שכל. תלמדו להבדיל בין טוב לרע. בין מדהים לנורא. דיי לבורות.
שואל השאלה:
תודה על הנאום המרגש
בכיף. מקווה להכניס בכם קצת שכל.
שואל השאלה:
תמשיכי זה לא יקרה
לא יכנס שכל? בסדר מובן הפרינדס הרג אתכם
שואל השאלה:
תוב
"אנונימית יפה שכמותי" פשוט רק עכשיו אני חוזרת הביתה ואין לי כל כך איך לחגוג
שואל השאלה:
אני מחבבת אותך^^
שואל השאלה:
אה באסה^^
איזה בינוניות. אני מבין שאין איך לתקן אתכם. אתם מקרה אבוד. מתי תבינו שפרינדס זה הסקיצה הראשונית והלא גמורה, גרועה, מגעילה משעממת להקיא והמבחילה של הסדרה האלוהית איך פגשתי את אמא.
שואל השאלה:
אוקי בואי תני לי להבהיר לך כמה דברים
פרינדס זה הרבה יותר מפורסם מאיך פגשתי את אמא
אם איך פגשתי את אמא הייתה סדרה כזאת אלוהים היא הייתה יותר מפורסמת
קפצי לי
שואל השאלה:
אני שאלתי את מעריצי פרינדס את יכולה ללכת
שואל השאלה:
איך פגשתי את אמא זה סדרה חמודה ביותר
אבל זה לא פרינדס
1. אני בן נמאס לי מהעצלנות (שבטח רכשתם מפרינדס) של הלא לא לבדוק שניה.
2. מה לעשות, מכירה את המושגים אנדרייטד ואוברייטד? יפה תנסי להתאים אותם למה שתיארת בתשובה שלך.
3. מה לעשות פרינדס זה סידרה הרבה יותר שטחית ורדודה שכל בן אדם בלי אפילו טיפת אינטיליגנציה רגשית יכול לראות ולהתמכר לרדידות שבתוכן שלה. איך פגשתי את אמא מלאה במסרים רגשיים על סוף והתחלה על פרידות על משברים ומשלבת בתוך העלילה בין כל הצחוקים גם רבדים אחרים שכנראה שצריך רמת אינטילגנציה רגשית גבוה יותר מהממוצע כדי להבין.
עד כאן השחצנות שלי להיום.
שואל השאלה:
תוב