8 תשובות
שואל השאלה:
כבר הספקת לשמוע? רק הרגע פרסמתי את זה
אנונימית
שואל השאלה:
ולאוהבי רוק כבד יותר-
אנונימית
שואל השאלה:
לא אחות שלך, וכן ברור. דיי להתנשא מעל אנשים ששומעים קייפופ כאילו אין להם טעם
אנונימית
שואל השאלה:
הן לייטרלי להקת רוק. אפילו תחפשי אותן בגוגל וישר תראי שמגדירים אותן כקבוצת רוק.
אנונימית
השיר יפה בעיניי, אני לא באמת יודעת אם זה נחשב רוק אבל בכללי אני חושבת ששילוב של שני ז'אנרים של מוזיקה שונים יכולים הרבה פעמים להישמע טוב, ואם השיר הזה נחשב רוק אז זה משתלב יפה.
איכס ילדות קוראניות זה בתולי רצח לסבית
דרים קאצ'ר נחמדות נורא, לא התחברתי לשיר ולקונספט שלהן
שואל השאלה:
^^batolitor5000 עכשיו תאמר את זה מבלי לבכות
אנונימית