6 תשובות
אני עם עדשות וזה הרבה יותר נוח (ויפה)
וכן רואים גם יותר טוב כי אין מסגרת...
רואים יותר טוב עם עדשות
מה ההבדל? בשניהם יש אותו מספר..
העניין הוא רק הנוחות, עדשות יותר נוחות
אבל עניין הראייה זה אותו דבר.
אנונימית
עם משקפיים
אין הבדל אם יש בהם את אותו המספר, אבל מה שכן - משקפיים מתלכלכות ושדה הראיה מוגבל לפעמים