6 תשובות
בעברית
הם קוראים בעברית
וואו, שאלה טובה.
הייתי מנחש שבצורה יותר ויזואלית מאדם ממוצע ובריא.
אני מניחה שהם יכולים לחשוב בכל שפה שירצו.
תאכלס, אם הם לא שמעו את השפה הזאת הם יכולים רק לדמיין אותה.
זה מעניין לחשוב על זה.
ואולי הם חושבים במילים.
יש להם מחשבה ויזואלית, הם לא יודעים איך זה מרגיש לשמוע אז הם גם לא שומעים את זה בראש, פשוט רואים את זה.
ואוו אמן והייתה לי תשובה , שאלה טובה