2 תשובות
אל תפחדי
סתם שתדעי שבכיתה יא את תעשי ממילא טיול לאושוויץ ולמחנות ההשמדה
יש כאלו שזה יעניין אותם ויש כאלו שלא..
אבל בסופו של דבר את לומדת על השורשים שלך וזה מה שחשוב
שואל השאלה:
כבר סיימתי בית ספר ולא יצאתי לזה..
אנונימית