10 תשובות
לא, בטח הם יקחו לריאות
מן הסתם... זה שהיא במחזור לא נותן לה להוציא על מישהו את העצבים וזה לא אשמתי
אנונימי
אם הייתי יודעת לא כי אם כואב כל הזמן ברור שהיא תהיה עצבנית אבל אולי כן ישפיע טיפה כי בכל זאת
שואל השאלה:
כן אבל זה לא בכוונה זה פשוט יוצא לפעמים בלי ששמים לב, אם היא אחרכך גם תתנצל אתם תסלחו?
כן אבל זה לא בכוונה זה פשוט יוצא לפעמים בלי ששמים לב, אם היא אחרכך גם תתנצל אתם תסלחו?
ברור שיחזור זה לא תירוץ אבל הבן אדם מדמם בלי הפסקה עם כאבים מטורפים ומתפקד ברור שהיא תהיה עצבנית תנסו להבין טיפה
אני לא יכול לדעת שזה בגלל מחזור, יש לי רגישות יתר וכל אחד שמתעצבן עליי משום מקום זה יפגע בי... אבל מצד שני אם היא מתנצלת אני ישר סולח כי אני לא אחד שנוטר טינה בכלל
אני בת אבל עדיין אענה,
אם היא תוציא עצבים בקטע של תבוא ותצרח על כל דבר כן זה יפגע ויעצבן אותי גם.
אבל אם היא תוציא עצבים בקטע של פריקה של כל מיני דברים שעכשיו בגלל כל ההורמונים זה מתפרץ לה החוצה כנראה שאבין ואנסה לתמוך כמה שאפשר.
אם היא תוציא עצבים בקטע של תבוא ותצרח על כל דבר כן זה יפגע ויעצבן אותי גם.
אבל אם היא תוציא עצבים בקטע של פריקה של כל מיני דברים שעכשיו בגלל כל ההורמונים זה מתפרץ לה החוצה כנראה שאבין ואנסה לתמוך כמה שאפשר.
לא אסלח אם זה קורה יותר מדי פעמים, כמה אפשר לספוג?
מה אני אשם בזה?
מה אני אשם בזה?
אנונימי
לא מה ישלך? הם יקחו את זה לעיניים-_-
כן אבל אחרי זה הבת תהיה חייבת להסביר את עצמה...
באותו הנושא: