3 תשובות
תעה
אנונימית
למה שזה לא יהיה בסדר שהן "מתמסחרות"? הן בנות 17 והן קנו את המצלמה ןהתאורה ומחשב וכל מה שצריך כדי לצלם סירטון ליוטיוב. הן צריכות להחזיר את הכסף הזה אליהן איכשהו..
כי הן עושות קקה תוכן והן רוצות כסף