3 תשובות
לא כדאי לך ללכת לבריכה כשהחום גבוה כל כך. אם החום יעלה לארבעים מעלות את תאלצי ללכת לבית החולים. תבריאי מהר!
עדיף שתחכי טיפה.. עדיף שתוותרי על זה בינתיים ותבריאי מהר ואז תוכלי ללכת לבריכה בכיף, אם לא תחכי זה רק יחמיר ותצטרכי לשבת בבית יותר זמן... חבל!
החלמה מהירה! d:
החלמה מהירה! d:
תשכחי מהבריכה...
תשתי כדור ותישני כל היום
רפואה שלמה
תשתי כדור ותישני כל היום
רפואה שלמה