8 תשובות
60
אני בטלפון כמעט מהבוקר
וואלה לא כזה נורא,שבת שזה חופש מכל השבוע ואם זה מה שאת אוהבת תעשי.
1000 יכאב לך הראש
לא כזה חמור, יום שבת ומשתעממים.
תאמיני לי שאני פחות או יותר באותו מצב, אם את רוצה שזה ישתנה פשוט תמצאי לך עיסוקים שאת אוהבת ואל תשבי בטלפון.
תאמיני לי שאני פחות או יותר באותו מצב, אם את רוצה שזה ישתנה פשוט תמצאי לך עיסוקים שאת אוהבת ואל תשבי בטלפון.
אני עושה את זה כל יום
אנונימית
באותו הנושא: