3 תשובות
את צריכה את הזמן שלך להתגבר ולהחליט מה הזמן שאת צריכה בשביל זה
אם יש מישהו שאת רוצה והוא אותך אז לכי על זה ,עברו חמישה חודשים מאז, אני לא אומרת שזה לא קשה, כי ברור שזה כן.
אבל לא כולם כמוהו ולא כולם יפגעו בך.
תתני לזה צ'אנס כי יש סיכוי שאם לא את תפסידי משהו שווה
בהצלחה❤❤
מה שמרגיש לך אם את לא רוצה אז לא