12 תשובות
הם דפוקים ואם הייתי יכולה הייתי זורקת אותם כשהם היו תינוקות הייתי חוסכת טימטום בעולם.
גועל נפש הם לא יודעים שגם כלבים מרגישים ויש להם נשמה
מגעילים ברמה מוגזמת
נוראי, הם חיים, יש להם גם רגשות, מה הקטעע
אנשים רעים ו-אגואיסטים,
שהם שוברים להם את הלב באמת אחרי כל כך הרבה שנים לזרוק את הכלב גועל נפש.
לא נראה לי שהם באמת זורקים פשוט מוסרים לאימוץ קורה לא כל אחד יכול לטפל בכלב גדול
לחבר שלי הכלבה שלו נהייתה גדולה והתחילה לקפוץ מעל הגדר ולשגע את השכנים ולנבוח בכל השכונה
הוא לא מוסר אותה לאימוץ אבל זה נראה כאילו השכנים הולכים לעשות את זה במקומו
לחבר שלי הכלבה שלו נהייתה גדולה והתחילה לקפוץ מעל הגדר ולשגע את השכנים ולנבוח בכל השכונה
הוא לא מוסר אותה לאימוץ אבל זה נראה כאילו השכנים הולכים לעשות את זה במקומו
שואל השאלה:
ברגע שאתה מאמץ גור אתה צריך לקחת בחשבון שהוא יגדל ולחשוב קדימה, אם אתה חושב שלא תוכל לטפל בו שיגדל אל תאמץ אותו! בעיניי זה נוראי לגדל כלבים רק שהם גורים קטנים ונוחים לטיפול ושהם גדלים לעזוב אותם
ברגע שאתה מאמץ גור אתה צריך לקחת בחשבון שהוא יגדל ולחשוב קדימה, אם אתה חושב שלא תוכל לטפל בו שיגדל אל תאמץ אותו! בעיניי זה נוראי לגדל כלבים רק שהם גורים קטנים ונוחים לטיפול ושהם גדלים לעזוב אותם
זה באמת לא נעים אבל זה יכול לקרות..אתה לא יכול לשפוט אדם עד שלא תהיה במקומו..רוב האנשים שמוסרים את הכלבים שלהם לאימוץ מאוד כואב להם על זה..
אנונימי
שאין להם נשמה
איך הם יכולים לעשות דבר כזה לכלב שלהם?
עדיף היה שהם לא היו מאמצים אותו מההתחלה ככה משפחה אחרת הייתה יכולה לאמץ והוא היה יכול להיות במקום הרבה יותר טוב עכשיו
שמעתי פעם סיפור על כלבה ממשפחה שלא עשו לה עיקור (לא ידעו שצריך או משהו כזה) ואחר כך בגלל שהיא ילדה גורים באותו לילה הם מסרו אותה לצער בעליי חיים עם כול הגורים שהיו פחות מבני יום
נוראי
איך הם יכולים לעשות דבר כזה לכלב שלהם?
עדיף היה שהם לא היו מאמצים אותו מההתחלה ככה משפחה אחרת הייתה יכולה לאמץ והוא היה יכול להיות במקום הרבה יותר טוב עכשיו
שמעתי פעם סיפור על כלבה ממשפחה שלא עשו לה עיקור (לא ידעו שצריך או משהו כזה) ואחר כך בגלל שהיא ילדה גורים באותו לילה הם מסרו אותה לצער בעליי חיים עם כול הגורים שהיו פחות מבני יום
נוראי
זה מזעזע
כלב הוא נשמה בדיוק כמו בן אדם ולא צעצוע שאפשר לזרוק אותו כשנמאס לשחק בו.
כלב הוא נשמה בדיוק כמו בן אדם ולא צעצוע שאפשר לזרוק אותו כשנמאס לשחק בו.
גועל נפש
באותו הנושא: