7 תשובות
ואו יותר מדי עמוק בפרינדזון
שואל השאלה:
גם אני מתאבל עליי
אנונימי
תנתק איתה קשר... זה קשה אבל זה מה שצריך לקרות הרי איך אחרי זה תתקדם בחיים?
אאוץ'
לא בטוח אם תצא מהאיזור הזה מתישהו בחיים האלה שזאת הרמה
חחח הרבה ואו מבאס