2 תשובות
אם זה מחברת אנרואיד , יש דרך לאפס ללא סיסמה אבל כל מה שהיה בו ימחק...
או פשוט לנסות דרך המייל ודברים
אם זה אייפון , תנסי לאפס דרך ה אפל איי דיי
או פשוט לנסות דרך המייל ודברים
אם זה אייפון , תנסי לאפס דרך ה אפל איי דיי
תנסי לאפס אותו
באותו הנושא: