3 תשובות
יהיה דארק מוד
שואל השאלה:
שזה
שזה
אנונימית
הטלפון עכשיו יכול להיות בצבע שחור נגיד הצבע של ההגדרות יהיה בשחור וזה
לי אישית זה יותר נוח בעין
לי אישית זה יותר נוח בעין
באותו הנושא: