7 תשובות
זה לא מביך
לא, גם אני ככה זה לא הכי מעניין
שואל השאלה:
וגם תמיד כששואלים אותי אם אני מכירה אותם הם פשוט מסתכלים עליי במבט חמוץ ואומרים "מה?! איפה היית כל הזמן הזה?!"
וגם תמיד כששואלים אותי אם אני מכירה אותם הם פשוט מסתכלים עליי במבט חמוץ ואומרים "מה?! איפה היית כל הזמן הזה?!"
אנונימית
לא מביך בכלל.
בכלליות לא זה ממש לא מביך אבל ג'וני זה ג'וני
לא מביך,לא כולם מתעניינים.
זה לא מביך. זה בסדר.