התחברות
הרשמה
מה השם הכי יפה מארבעת האימהות?
שרה
רבקה
לאה
רחל
21 בספטמבר 2019, 11:04
שם
שמות יפים
4 תשובות
לאה נראלי
-
--A
שרה כי שרה נתניהו המלכה
אנונימי
לאה לדעתי
I
ItsMeee
לאה
B
BABYgiirl
באותו הנושא:
יש אצלכם בדיחות בכיתה על האימהות?
אני בת 16 ואני מאוד רוצה להיות אמא צעירה (18) וראיתי תוכנית של אמהות אחרי לידה(אמהות לתפארת) והבטן שלהן דלילה
זה נכון שבנות קשורות לאבות יותר והאבות לבנות והאימהות קשורות לבנים יותר והבנים לאימהות?
לכל הבנות בסטיפס אתן רוצות להיות אמהות? ואגב מי שכן אני בטוח שתהיו אמהות נהדרות וטובות לב❤
אחת האימהות של ילד מהכיתה הגישה תלונה נגד מורה בבקשה כנסו
משפטחם שרק האימהות שלכם אומרים???
רק אני שמתי לב שרוב האימהות הרוסיות יש להם קול קטן וחלש כזה ושיער קצר?
מה אתם חושבים על רומי ועומר שלא רק האימהות שלהם אומרות להם שהם יפים?
אתם חושבים שלפעמים האימהות שלנו מרגישות בודדות מהבחינה שאין להן למי לפרוק?
חידה של הוא והיא: הוא שיח מארבעת המינים והיא השם השני של אסתר המלכה
אמהות כותבים בשני פירושים? 2 אמהות והורות/ אמהות.