12 תשובות
שואל השאלה:
אני בת
אנונימית
זה חלום
אנונימית
חלומות זה סתם בולשיט שיש לנו בראש
אל תדאגי מזה זה לא אומר שום דבר
גם אל תספרי לה על זה כי יש סיכוי שהיא תיקח את זה במובן לא טוב.
אז זה בסדר. באמת אל תחשבי על זה יותר מידי זה רק המוח שלנו
זה יפה שאת חושבת על זה אבל עדיין זה לא אומר כלום
שואל השאלה:
אני לא רוצה להסתיר ממנה כי היא רואה כשאני מסתירה ממנה, הקשר שלנו ממש טוב ואני לא רוצה שמשהו יעיק עליו
אנונימית
שואל השאלה:
מה יפה בזה
אנונימית
אבל אין לך מה להסתיר פשוט אל תתייחסי אל זה כי זה בסך הכל חלום וזה בסדר כי זה קורה
אם זה ממש מעיק עליך אז תספרי לה, בתכלס כמו שהאחרים אמרו- חלום לא בהכרח אומר משהו, סביר להניח שזה קרה במקרה כי המוח שלנו אוהב להפחיד אותנו לפעמים עם דברים מסויימים
אם את חושבת שלספר לה יעזור לך להרגיש יותר טוב ולא יפריע לקשר שלכן אז תספרי, אם את חושבת שהיא תעשה סצנה אז לא כדאי כי זה לא משהו משמעותי ואמיתי
שואל השאלה:
היא לא עושה סצנות
אנונימית
בסדר זה רק חלום, אתה לא יכול לשלוט בזה.
חלום זה רק חלום באמת , אהבתי מישהו וחלמתי על מישהו אחר אבל זה כלום , יכול להיות חשבת על מישהי אחרת לפני שהלכת לישון , לא מאמינה בחלומות אין מה לדאוג
שואל השאלה:
ואני לא מכירה את הילדים מהחלום
אנונימית