6 תשובות
אוי לא, תרדי מזה ומהר.
תנסי להכיר בנים חדשים, להתחבר אליהם.
אבל עד שיעבור לך ממליצה לך טיפה להתרחק ממנו קצת.
תנסי להכיר בנים חדשים, להתחבר אליהם.
אבל עד שיעבור לך ממליצה לך טיפה להתרחק ממנו קצת.
בגיסך כאילו?
שואל השאלה:
לא בגסי מארהב
לא בגסי מארהב
במה התאהבת את לא מכירה אותו בכלל
גסי מושלם i feel u
אבל יעבור לך בקטנה.
זה קנאה לא של התאהבות זה קנאה של קנאה כי באלך גם לפגוש אותו
אבל יעבור לך בקטנה.
זה קנאה לא של התאהבות זה קנאה של קנאה כי באלך גם לפגוש אותו
את רצינית ?
באותו הנושא: