6 תשובות
אוי לא, תרדי מזה ומהר.
תנסי להכיר בנים חדשים, להתחבר אליהם.
אבל עד שיעבור לך ממליצה לך טיפה להתרחק ממנו קצת.
בגיסך כאילו?
שואל השאלה:
לא בגסי מארהב
במה התאהבת את לא מכירה אותו בכלל
גסי מושלם i feel u
אבל יעבור לך בקטנה.
זה קנאה לא של התאהבות זה קנאה של קנאה כי באלך גם לפגוש אותו
את רצינית ?
באותו הנושא: