התחברות
הרשמה
יש לי בבית מלא פיצוחים ואני לא מפסיקה לאכול אותם חח מה לעשות?
תנו שכנוע למה לא לאכול
20 בספטמבר 2019, 15:47
פיצוחים
אוכל
תשובה אחת
זה עושה מלא חצ'קונים וזה לא בריא ועושה את הפה סתם יבש.
Ariel
באותו הנושא:
אני בבית ספר ואני לא מפסיקה לבכות
אני ממש רעבה ואני לא יכולה לאכול כי כבר אחרי שש ואני מפסיקה לאכול בשש
עדיין לא אכלתי ואני בדיאטה ואני מפסיקה לאכול בדרכ ב7..מה לעשות?לאכול רק ארוחה אחת?
אם חברה שלי הפסיקה לאכול היום תוך כמה זמן היא יכולה להגיע לבית חולים?
אני שוקלת ממש המון ואני לא מפסיקה לאכול ואני נראת כל כך שמנה ואני לא יודעת מה לעשות. ואני יודעת שזו אכילה רגשית.
אני במחזור ואני לא מפסיקה לאכול מה לעשותת?
דחוף איך קוראים לפיצוחים החריפים שהם מעורבבים עם הרבה פיצוחים בשקית...
האם אפשר לאכול את גרעין האפרסק, אחרי הפיצוח (מה שבתוך הגרעין)?
יש לי גרנולה ואני רוצה לאכול את זה אבל אני לא אוהב יוגורט עם מה אני יכול לאכול את זה?זאת גרנולה קנויה מהחנות של הפיצוחים
יצאתי לטיול שנתי ולפני שקלתי 57 וחזרתי במשקל 54 ועכשיו עבר חודש ואני פשוט לא מפסיקה לאכול לא יודעת למה ואני שוקלת 59..
יש לי קשיו ועוד פיצוחים בבית מחנוכה בשקית האם אם טובים?