5 תשובות
זאת בגרות קשה, אבל אם לומדים אפשר בהחלט לקבל ציון טוב:)
כן, כימיה זה מקצוע מאוד קשה, יודע להגיד לך שבאחד המבחנים רק 2 ילדים עברו את המבחן מתוך שאר הכיתה (והם המון).
מנחש שהבגרות אפילו יותר קשה.
שואל השאלה:
כמה זמן לדעתך צריך ללמוד לפני?
היית משווה את זה בקושי לכמו של מתמטיקה, ספרות ולשון?
אנונימי
שואל השאלה:
אבוי...
לפרוש מעכשיו ; ?
אנונימי
אני בכימיה וזה לא קשה. זה לא קל וכן צריך לתרגל, אבל מתמטיקה הרבה יותר קשה מכימיה.