3 תשובות
זה אנשים שתכננו להיכנס לבסיס של אמריקה כי אומרים שיש שם חייזרים וכלי מלחמה משוכללים שעדיין לא ראו ורצו להתפרץ לשם אבל זה ממש מסוכן
שואל השאלה:
הם עשו את זה?
מה קרה להם
לא נראה לי שהם עשו ואם כן היו יורים בהם ישר על המקום זה המקום הכי מבוטח באמריקה