תשובה אחת
גם אני שמה אבל אחרי כל פעם אני שוטפת את הפנים עם סבון פנים ושמה מי פנים וקרם לחות ובלילה עוד פעם סבון פנים מי פנים וקרם לחות ולפני שאני שמה את המשחה של החצ'קונים אני שמה עוד קרם לפנים אם זה עדיין יבש תנסי לשים מסכות פנים
באותו הנושא: