5 תשובות
תשמעי אם את חושבת שהקשר שווה את זה אז תילחמי.
אבל אין לך סיבה להילחם על קשר שרק את נלחמת עליו..
אבל אין לך סיבה להילחם על קשר שרק את נלחמת עליו..
להלחם?
עם חברה כזאת מי צריך אוייבים..
יאללה לא צריך תנתקי איתה קשר, אם היא רוצה אז בכיף נראה אותה מוצאת חברה אחרת נורמאלית
עם חברה כזאת מי צריך אוייבים..
יאללה לא צריך תנתקי איתה קשר, אם היא רוצה אז בכיף נראה אותה מוצאת חברה אחרת נורמאלית
שואל השאלה:
אני באמת מנסה כמה שיותר ואין לי כסף בכלל.. סבתא עכשיו בחול ואני לבד מפרנסת את עצמי וכל מה שיש לה להגיד זה לא ציפיתי ממך לכלום והאמת שכבר לא אכפת לי אם אראה אותך או לא
אני באמת מנסה כמה שיותר ואין לי כסף בכלל.. סבתא עכשיו בחול ואני לבד מפרנסת את עצמי וכל מה שיש לה להגיד זה לא ציפיתי ממך לכלום והאמת שכבר לא אכפת לי אם אראה אותך או לא
אנונימית
מי צריך אותה היא עוד תתחנן שתחזרו להיות חברות
היא סתם חוצפנית
היא סתם חוצפנית
אפשר גם לשמור על קשר מרחוק
אני גם הייתי במצב הזה
אני גם הייתי במצב הזה
באותו הנושא: