5 תשובות
כן
עכשיו 6 בבוקר.
כן
אני במצב בדיוק כמו שלך.
בואי נלך לישון עכשיו, נתמודד מחר, נהיה חזקות.
בואי נלך לישון עכשיו, נתמודד מחר, נהיה חזקות.
כן
אנונימית
באותו הנושא: