7 תשובות
לא.. דווקא הטעם שלי
לא, ואל תשאלי אחרים, אף אחד לא יכול לקבוע מה יפה ומה לא, אין יופי יחיד, יופי הוא תלוי בצופה, הבן אדם היחיד שאת צריכה לשאול לגבי המראה שלך היא את, רק את צריכה להיות שלמה עם עצמך, אם תחיי את חייך לפי רצונות ודעות של אחרים אז אף פעם לא תוכלי לקבל את עצמך, כי לכל אחד יש דעות שונות ולא תמיד הגיוניות.
בהצלחה !
בהצלחה !
אני חושבת שבמקום להיות תלויה באם בנים אוהבים את הגוף של תתרכזי באם את אוהבת אותו.
אם את אוהבת ושלמה עם זה אז מדהים.
במידה ולא? תשני אותו. תתאמצי תשקיעי תעשי ספורט ותראי תוצאות.
אם את אוהבת ושלמה עם זה אז מדהים.
במידה ולא? תשני אותו. תתאמצי תשקיעי תעשי ספורט ותראי תוצאות.
לכל אחד יש טעם שונה
שמעי יש כאלה שכן אוהבים
נראה לי שלא כי יכול להיות שיש כאלה שימשכו לגוף כזה...
אני לא מתחבר, בתור אחד שעושה ים ספורט ומשקיע בגוף מצפה מ"נבחורה האידיאלית" גם להיות מחוטבת
אנונימי
באותו הנושא: