4 תשובות
שואל השאלה:
אני גם לועסת לפעמים את העור, זו הרגשה מוזרה חחח
ותודה לכל מי שענה
אני גם לועסת לפעמים את העור, זו הרגשה מוזרה חחח
ותודה לכל מי שענה
אנונימית
אני סוגשל לועס עור (כאילו אני לא מקלף ברמה שיורד דם או משהו) אני פשוט סוגשל מקלף ולועס, אני לא חושב שזאת בעיה כל עוד את לא פוגעת בעצמך
אנונימי
אם את עושה את זה בצורה אובססיבית אז כן, קוראים לזה דרמטילומניה.
לא