4 תשובות
אם יש לך גינס בגזרת mom או גזרה לא צמודה לא רואים איתו את הפד ואם לא מקסימום את יכולה לבקש מאחת החברות שלך שתלווה לך למסיבה. את ממש לא צריכה לבכות והכל יהיה טוב, אני אומרת שכדאי לך ללכת :)
שואל השאלה:
ישנים שם אני לא אלך לישון עם גינס^ ולחברות שלי אין וגם אין לי זמן לבקש
ישנים שם אני לא אלך לישון עם גינס^ ולחברות שלי אין וגם אין לי זמן לבקש
אנונימית
הייתי מציעה לך אולי לשים טמפון, אבל אני לא יודעת אם את תרצי כל כך כי לא כולן אוהבות
שואל השאלה:
אף פעם לא ניסיתי ואני לא רוצב לישון עם זה^
אף פעם לא ניסיתי ואני לא רוצב לישון עם זה^
אנונימית
באותו הנושא: