10 תשובות
ברור שלא...
למה להקיא? יצא מהמם
חברות שלך יודעות להגזים זה בטוח
זה מדהים!!! וממש טוב לגילך. אני לא יודעת לצייר פרצוף נורמלי אז.. את בכלל לא ברמה נמוכה
זה ממש מהמם!
יש לך חתיכת כישרון, ואל תקשיבי לחברות האלו שלך, הן לא מבינות עניין.
בכללי כל מי שאומר לך את זה, פשוט קנאי
זה ממש יפה גם ב10 ימים אני לא אצליח לצייר ככה, או אפילו קו ישר
שואל השאלה:
חח תודה :)
אנונימית
זה ממש יפה!! אל תקשיבי להן!! בטח מקנאות בך או סתם רוצות להציק
את מציירת מהמם.. ועם הן לא מפרגנות אז לא ממליצה להיות חברה ככ טובה..
בטח הן מקנאות..