3 תשובות
אם את רוצה תכיני אוכל או שפשוט תכיני קינוח. ויש לי משחק ממש מגניב ומצחיק:
את לוקחת ארבעה כיסאות וכל ילד יושב על כיסא ושוכב על החבר שלו. ואז מורידים את הכיסאות וצריכים להשאר באוויר בלי הכסאות ולהעזר בחברים. זה משחק ממש מגניב תעשי אותו. אם אתם רוצים תשחקו משחק קופסא (הרמז זה ממש טוב וגם המשחק סיכון)
תהנו!!!
אוכל סרט אוכל אוכל