9 תשובות
לשחרר.
לא פוגעים בחיות חסרות ישע . זה פשוט התעללות
לשחרר.
למה שתיפול עליי הזדמנות כזו?
לשחרר ברור
דפאק מי המטומטם שיעשה את זה זו הצעללות
לשחרר ו1000 שקל זה כלום.
לשחרר
בשביל 1000 שקל אני לא אסתובב עם רגשות אשמה
זורקת.
אנונימית
לשחרר
לשחרר, לא מסוגלת לעשות דבר כזה. ו1000 שקל זה משהו שאני מסוגלת להרוויח בעצמי בזמן די קצר.
יש לי עכברים אז...