15 תשובות
וואו כן.
לגמרי כן.
כן
אנונימית
וואו, כן.
חד משמעית.
בדרך כלל אני פשוט מדברת איתם ועושה להם שיחת עידוד. אם אני רואה שהם צריכים חיבוק אני אחבק אותם או שאני אצחק עליהם שהם בוכים סתם ככה והם יתעצבנו עליי(;
בכללי אני מחבקת כל בנאדם אפשרי
פעם חיבקתי מוכר בקופיקס
ילדה מוזרה
האמת שלא ממש. אני מעדיפה לתת להם מרחב כי אני מכירה אותם. רובם לא אוהבים מגע ככה סתם, ועדיף לתת להם קצת מרחב להרגע. יש לנו הסכם שאם מישהי צריכה חיבוק היא אומרת, כדי שנדע מתי לתת מרחב ומתי צריך באמת לחבק. כולנו בקבוצת החברים שלי מסכימים שלהסתיר דברים כאלו זה דיי מטופש, וגם יש בינינו כאלו שלא יודעים לקרוא רמזים כאלו של מתי מותר לחבק ומתי לא וכל זה, אז אנחנו פשוט אומרים.
לא בדיוק אולי רק עם ילדים קטנים יותר אבל אני תמיד מפחדת שידחו את החיבוק שלי