6 תשובות
כן בטח חח
כע אני עצבנית רצח במחזור
חח בקרוב עובר :)
לא עצבנית אבל יש לי כאבים יותר גרועים מצירים
כל המאפיינים של המחזור כמו עצבים וכאלה קורים לי לפני המחזור.. תדברי עם מישהי אחרת שאת סומכת עלייה כשכואב לך הבטן.. תבקשי מאמא שלך לקחת תרופה *רק כשכואב ואי אפשר להתמודד עם זה תקחי תרופה* תאכלי דגנים.. נשמע מוזר אבל זה עוזר לי