18 תשובות
גנץ מוביל כפרה עליו
אנונימית
עדיין לא יודעים כי לא התקבלו תוצאות סופיות, בכל מקרה גם אם גנץ מוביל אין לו אפשרות לבנות ממשלה
שואל השאלה:
כפרה עליו? בטח ינתק תקשר עם ארצות הברית ויתן שטחים לערבים. ממש איש חביב
אנונימית
שואל השאלה:
יבנה ממשלה עם ערבים
אנונימית
גם אם הוא יהיה עם הערבים, הוא צריך עוד והאפשרות היחידה שלו הוא ליברמן.
ליברמן לא יהיה איתו כי הוא לא מוכן להיות עם הערבים או בכלל לדבר עם מישהו על בניית ממשלה אם זה לא בנוגע לממשלת אחדות
שואל השאלה:
ליברמן ממש מפגר אני חייבת לציין.
אנונימית
יחסית לאחת שגרה בחול את די בעניינים
אנונימי
שואל השאלה:
קוראת חדשות ויש לי חברות מהארץ
אנונימית
תהיה אחדות או בחירות פעם שלישית
אף אחד לא ניצח ואת כותבת שקרים שלא מבוססים על המציאות. בכל מקרה - ממשלת אחדות ברוטציה של גנץ וביבי זה הכי ריאלי
מנצח לא עובד לפי כמות מנדטים אלא על פי למי יש יותר אפשרות להקמת ממשלה.

כרגע לביבי יש יותר אפשרויות ומחכים לתוצאות סופיות של קולות החיילים.
לא יודעים עדיין אבל בעיקרון גנץ מוביל עדיין ובנוסף לא הסתיים הספירת קולות
מעצבנים אותי כל האנשים שגרים בחול ומעבירים ביקורת, אתם לא חיים פה בשביל להבין ולהרגיש, חדשות זה לא אותו הדבר כמו להרגיש באמת את החינוך קורס את מערכת הבריאות וההדתה.... כשאני גרתי בחול סתמתי תפה.
אנונימית
קצת קשה לדעת... סביר להניח שגנץ מוביל
שואל השאלה:
לא כי המערכת בריאות ובתי ספר בחול נפלאה. באמריקה לאלה שלא ממוצעים + בקושי יכולים ללכת לרופא כי כל שטות עולה יותר מ100 שקל, ובתי הספר וואי. יריות כל הזמן ובגרויות עולות טונות של כסף. כל בגרות 400 שקל ובגלל שבשתיים קיבלתי ציון לא טוב ואני צריכה עוד פעם לעשות אותם זה עוד 400 שקל לכל אחת
אנונימית
שואל השאלה:
אה כן ואיך אני יכולה לשכוח שכל הבגרויות באותם שבועיים (והלימודים ממשיכים תוך כדי)
אנונימית
שואל השאלה:
אז יש לי בערך 8 בגרויות בשבועיים ותוך כדי יש לימודים ומבחנים בבצפר
אנונימית
אנשים כל הזמן אוהבים להתלונן. אנחנו חיים באחד המדינות הכי טובות בעולם עובדתית אבל אנשים ימצאו על מה להתלונן כל הזמן