7 תשובות
אני שמחח
סוף סוףף
טיה ופיי המלכות
סוף סוףף
טיה ופיי המלכות
לא, מבחינתי שכולם יעופו אני לא אוהב אותם
הלם שאייל וסיד הודחו הם תותחים הייתי בטוח שחביב ויצחק יעופו
מאז שהם עברו לאסיה זה הרס לי הכל. חרא. כל הזוגות האהובים עלי הודחו אחד אחרי השני. גיחי וטלי, ניסים ואוראל, סיד ואייל. שונא את כל מי שבגמר בערך, שונא את טיה ופיי שתי חיות בסרט שונא את חביב ויצחק שני פרחות. היחיד שאני איכשהו שורד זה הדתיים. מקווה שהם באמת יזכו
קארין ואריאל ינצחו בדוק
כנל :(
רציתי שהם יהיו בגמר וממש עצוב לי.
אבל לפחות קארין ואריאל נשארו.
מקווה שהם יזכו לפחות.
רציתי שהם יהיו בגמר וממש עצוב לי.
אבל לפחות קארין ואריאל נשארו.
מקווה שהם יזכו לפחות.
יואו ממש לא סובלת אף אחד ממש עונה מאכזבת כל מי שכולם אהבו, הודחו.
עדן ואביעד, גילי וטלי, אוראל וניסים, עומר ומיכל. יואו וגם לפני כמה פרקים אהבתי את חביב ויצחק אבל בפרקים האחרונים היו ממש בילתי נסבלים. איך שהם התנהגו לקארין ואריאל פשוט גועל נפש.. אה והלוואי שקארין ואריאל יזכו כפרה עליהם הכי נורמאלים ואנושים שם.. וואי וואי ואחד נאום דפקתי
עדן ואביעד, גילי וטלי, אוראל וניסים, עומר ומיכל. יואו וגם לפני כמה פרקים אהבתי את חביב ויצחק אבל בפרקים האחרונים היו ממש בילתי נסבלים. איך שהם התנהגו לקארין ואריאל פשוט גועל נפש.. אה והלוואי שקארין ואריאל יזכו כפרה עליהם הכי נורמאלים ואנושים שם.. וואי וואי ואחד נאום דפקתי