3 תשובות
תגידי למורה נהיגה שבשיעור הבא יתמקד יותר בקלאץ מאשר בנהיגה עצמה
יותר קל. יותר נוח.
כמעט אין סיכוי שתנהגי בידני, הכול אוטומטי בימים של היום. יותר קל.
באותו הנושא: