תשובה אחת
אולי כי דורכים על אנשים ומנצלים פה(למרות שאפשר להגיד את זה על כל מקום אולי כי להרבה מישראלים אין חוצפה לפלח מגבות ודברים כאלה) וצריך רעשנות לפעמים כמו האלה שעושים בלאגן בסניפי פלאפון למרות שזה באקטרים אבל קל לדפוק בנאדם ביישן
אנונימי