8 תשובות
יד 2 (?)
או תרומה
את יכולה לתרום, או למכור באיביי
לתרום. יש מלא קבוצות בפייסבוק לתרומות. או שיש קבוצה לעיר שלך ספציפית שבה את פשוט יכולה לרשום שמי שרוצה שיבוא ויקח, ככה זה יגיע לשימוש של אנשים שצריכים את זה.
תרומה
תיכנסי ליד2 ותציעי אותם בלי מחיר
, אולי לשאול שכנים (להציע להם ספרים מעניינים שקראת אולי יעניין אותם)
שואל השאלה:
לא חושב שבכלל יאשרו אותי בפייס כי אני פיטיבי.. וגם כשפירסמתי שם דברים בעבר אמרו שאני טרול ושאני עושה מהם צחוק, אז אני מעדיף שכמה שפחות להתרברב בקבוצות כאלה
לא חושב שבכלל יאשרו אותי בפייס כי אני פיטיבי.. וגם כשפירסמתי שם דברים בעבר אמרו שאני טרול ושאני עושה מהם צחוק, אז אני מעדיף שכמה שפחות להתרברב בקבוצות כאלה
אנונימי
באותו הנושא: