תשובה אחת
אני לא בעד ויתור שטחים שילכו להתנחל בשטחים שכבר יש להם.
אני חושבת אישית שזה מטומטם והמדינה תקרוס. אני לא בעד אף אחד מהאלו אבל עדיין צריך להפעיל שיקול של רמת שכל
אני חושבת אישית שזה מטומטם והמדינה תקרוס. אני לא בעד אף אחד מהאלו אבל עדיין צריך להפעיל שיקול של רמת שכל
באותו הנושא: