3 תשובות
במערכת יחסים הקטע זה לסמוך זה על זו אבל תמיד להשאיר אצבע על הדופק
לי ולחבר שלי יש אפליקציה שמראה מיקום , התראות כשיוצאים מהבית ומגיעים אל מקום כלשהו , מהירויות באוטו , כמה דק היה באוטו / כמה דק עשה ספורט. פשוט הכל!!! שזה מושלם כי אנחנו הכי רכושניים בעולם אחד לשניה וזה הכי כיף שיש ככה
^ זה מושלםם
אנונימי
באותו הנושא: