4 תשובות
לול בילבי נתניהו
ואני חושבת שיש סיכוי שגנץ ינצח הפעם
אי אפשר לדעת מה יהיה..
ואני חושבת שיש סיכוי שגנץ ינצח הפעם
אי אפשר לדעת מה יהיה..
אנונימי
עשו בחירות בגלל שבילבי נתניהו לא הצליח להקים ממשלה
לא שאני חושבת שהפעם הוא לא יבחר...
לא שאני חושבת שהפעם הוא לא יבחר...
שאם ביבי לא נבחר שוב אני צנצנת
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי תחושה שהוא יבחר
אבל הוא שוב לא יצליח להקים ממשלה
יש לי תחושה שהוא יבחר
אבל הוא שוב לא יצליח להקים ממשלה
אנונימית
באותו הנושא: