5 תשובות
שואל השאלה:
לא תודה על הפורטנייט עם המקים והכל למרות שבנייה זה לא בעיה כל כך עם מקלדת אבל גם לתמוך באפיק גיימס זה פח(לא שאני יקנה וי באקס אבל להשאיר תמשחק הזה בחיים זה חרא בפניי עצמו) למרות שהם אוכלים קצת על כל מה שבאנריל ואני מדבר על רוקט ליג שהם קנו למרות ששיחקתי על פלייסטיישן וקיבלתי את זה עם מנוי פלוס שזה עוד חרא של חברה חרא שאני מרגיש חרא לשחק בה גם עם העסקה הזאת תכנית משתלמת למרות שהמשחקים שהם מציאים לרוב חרא.
שואל השאלה:
על דוטא אני לא טיפוס של הג'אנר אבל אולי נואשות תגרום לי לנסות משו חדש. תכלס לא משחק בשבילי
dota
monster hunter world
פורטנייט באטל רויאל